Se službou FamilyWatch zachováte svému potomkovi samostatnost, sobě čas a přitom budete mít neustálý přehled o tom, že je v pořádku tam, kde má být. Zároveň budete mít přehled o tom, zda nepoužívá telefon v době, kdy nemá.
Jak služba FamilyWatch funguje?
Aplikace nainstalovaná v chytrém mobilním telefonu dítěte, o kterém chcete mít přehled, hlásí pravidelně jeho polohu. Ta je vyhodnocována centrální složkou, která ji zobrazuje na webových stránkách a případně ji i předává do aplikace ve vašem mobilním telefonu či tabletu, který vás na výstrahy aktivně upozorní.
Můžete si zvolit ze dvou základních možností – pasivní a aktivní.
Při pasivní variantě ve svém počítači, tabletu či chytrém telefonu můžete na webové stránce sledovat polohu a historii pohybu dítěte, výstrahy o porušení nastaveného denního programu nebo o používání mobilního telefonu v rozporu s určenými pravidly. Výstrahy jsou zobrazeny, jen pokud sledujete stránky nebo svou emailovou schránku.
Při aktivní variantě nainstalujete do svého chytrého telefonu či tabletu rodičovskou aplikaci. Ta vám kromě výše uvedených možností, které vám zůstanou k dispozici, umožní přijímat výstrahy o porušení určeného denního programu či jiných pravidel. Zařízení vás na doručenou výstrahu aktivně upozorní zvukovým znamením a vibrací.
Mobilní aplikace rodičů i dětí fungují na mobilních telefonech s operačním systémem Android minimální verze 2.3 (postačí základní modely, jako je SAMSUNG Galaxy Young nebo HTC Desire 200) a je potřebný i základní datový tarif - stálý přístup k internetu (postačí základní, objem přenesených dat v rámci užití služby je malý).
Dítě musí mít u sebe chytrý mobilní telefon s dětskou aplikací. Pokud chcete užívat aktivní formu kontroly, potřebujete i vy nebo jiný rodič chytrý mobilní telefon nebo tablet s rodičovskou aplikací.
Kód voucheru je možno uplatnit i po založení rodiny – v detailním nastavení rodiny. Detailní nastavení rodiny je přístupné po přihlášení – v menu zobrazeném kliknutím na jméno uživatele v horním panelu stránky – vpravo.