Když jste ve škole dostali trojku, tak to byl velmi dobrý důvod začít se bát jindy neškodného pásku na tatínkových kalhotách. Ale když přijdete s troikou dnes, každý vás doma pochválí; v penzionu Troika v Pavčině Lehotě se totiž bude líbit každému. A to i vašemu dítěti do 6 let, které bude mít pobyt zdarma!
Troika poskytuje nadstandardní ubytování s možností připojení k internetu pomocí WiFi. Pro vaše maximální pohodlí disponují všechny pokoje vlastním sociálním zařízením, kvalitním dřevěným nábytkem a dokonce i TV se satelitem.
Na výběr máte ze šesti druhů snídaní (standard, párková, vajíčková, sladká, müsli, pomazánková), podávaných denně od osmi do deseti hodin, které si můžete vychutnat i na venkovní terase. Snídaně jsou připravované na základě výběru zapsaného den předem na recepci hotelu.
Celodenně vás obslouží v Troika baru, který vám nabídne široký sortiment teplých a studených nápojů, koktejlů a malých barových jídel. Dostanete tu také lahev vína na přivítanou.
Nově je v penzionu k dispozici i externí finská sauna. Nechybí zde pak ani možnost pronajmutí skútru a terénní čtyřkolky či možnost zahrát si šipky, pétanque nebo badminton. Kromě toho dostanete Liptov Card, díky které získáte nespočet slev na volnočasové aktivity v okolí. Vyrazit tak můžete do okolních jeskyní, aquaparků nebo třeba na bobovou dráhu vzdálenou jen 500 m od penzionu.
Tipy na výlety
Liptovský Mikuláš (8 km)
Liptovský Mikuláš je centrem celé oblasti. Na západní straně od města v nadmořské výšce 567 m se nachází obrovská vodní nádrž Liptovská Mara. Nedaleko města se také nacházejí známá Demänovská dolina a Demänovská jeskyně. Zaskočit si můžete také do velkého aquaparku Tatralandia.
Aquapark Tatralandia (10 km)
Tropical paradise je řešen jako kousek karibského tropického ráje s průměrnou teplotou 30 °C a s originální tropickou flórou. V celém prostoru roste mnoho živých palem (s výškou do 10 metrů). Pod těmito palmami si každý najde svůj kousek na odpočinek.
- Po obdržení voucheru si co nejdříve zarezervujte termín pobytu v penzionu.
- Po rezervaci termínu pobytu se již reklamace řídí dle podmínek, které si můžete vyžádat na e-mailu či telefonu daného podniku.