Diskuze: 3denní víkendový zájezd pro 1 za romantikou do Paříže


Lucie 10.12.2018 17:55:35

Dobrý den, ráda bych se zeptala, po zakoupení bude voucher sloužit jako dárek. Je tedy možné voucher na emailové adrese či telefonu CK uplatit až po Vánocích? Je zde nějaká časová lhůta? Děkuji za odpověď.

  ELI-LINE s.r.o. 11.12.2018 10:46:59 PARTNER

Dobrý den, vouchery prosím zašlete ihned. Může se stát, že se zájezd vyprodá a vouchery nebudeme moci příjmout. Stačí jen vytvořit rezervaci a zbytek informací o cestujících zaslat až po Vánocích. S pozdravem, ELI-LINE

14.01.2019 15:18:42

Dobry den,prave jsem si objednala 2vouchry do Paříže a nevim,jestli jsem tam poznacila termin zajezdu.Nemuzu to dohledat.Polaskova

  ELI-LINE s.r.o. 15.01.2019 11:38:26 PARTNER

Dobrý den, vouchery Vám přijdou do emailu, kde termín zájezdu budete mít napsaný. Pak nás prosím kontaktujte na email info@eliline.cz nebo na telefonním čísle 608 867 558. S pozdravem, ELI-LINE

21.01.2019 11:47:53

Dobrý den, máte vybraný termín 17-19.5.2019 Přejeme Vám krásný zážitek Pepa.cz

06.02.2019 14:40:42

Před podpisem smlouvy o zájezdu je možno provést storno přes zákaznickou podporu a to do 30 dnů od vytvoření objednávky na slevovém portálu Pepa.cz. • Po podepsání smlouvy o zájezdu se stáváte zákazníkem CK nebo CA a vše se řídí VOP dané CK nebo CA. • Před případnými nepříjemnostmi vás, klienty CK, chrání pojištění proti úpadku, které patří mezi povinné dokumenty CK. KDE JE SMLOUVA?

  ELI-LINE s.r.o. 07.02.2019 10:43:41 PARTNER

Dobrý den, v našich obchodních podmínkách si můžete přečíst, že k uzavření smlouvy mezi CA a zákazníkem dochází projevem souhlasu obou stran - v nejčastějších případech potvrzením rezervace, akceptace uplatněného voucheru či podpisem přihlášky na zájezd a může být uzavřeno přímo v kanceláři CA, nebo jinak dle vzájemné dohody, a to písemně, telefonem, nebo e-mailem. Kompletní VOP si můžete přečíst na našich internetových stránkách. S pozdravem ELI-LINE s.r.o.

Monika 14.02.2019 13:45:28

Dobrý den v pondělí jsem s vámi volala a objednala jsem si u vas 5listku po tel.ale když chci zadat objednávku na ten daný termín tak to ukazuje že je již vyprodáno a tak teď nevím na čem jsem a když volám tak nikdo nezvedá prosím tedy o nějakou odpověď děkuji Oláhová

  ELI-LINE s.r.o. 15.02.2019 22:31:22 PARTNER

Dobrý den, již jsme spolu asi mluvily po telefonu. Na zájezd byl mezitím zakoupen plný počet voucherů, a musel se na slevových portálech zastavit prodej. S pozdravem, ELI-LINE s.r.o.




Tyto webové stránky používají k poskytování služeb soubory cookie. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Souhlasím
zavřít

Mějte vždy přehled o aktuálních slevách a nenechte si žádnou uniknout! Díky registraci do newsletteru vás budeme pravidelně informovat o nových nabídkách,
z kterých si určitě vyberete to, co vás zajímá.

zavřít