Podmínky reklamace voucherů

Reklamační podmínky - všeobecné

Všechny nabídky, které najdete na našem portálu, pečlivě kontrolujeme a vybíráme jen ty nejkvalitnější. Může se však stát, že nebudete se zakoupenou nabídkou spokojeni. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat. Reklamaci nám prosím oznamte ještě v době, kdy je voucher platný. Umožní nám to rychleji vyřešit problém k Vaší spokojenosti. Reklamaci nám prosím oznamte na e-mailu podpora@pepa.cz, kterou akceptujeme při jejím oznámení nejpozději do 2 měsíců od skončení slevového kuponu. Pokud to bude jen trochu možné, vyjdeme Vám vstříc. Naše možnosti však nejsou neomezené. Čím dříve se o problému dozvíme, tím lépe se nám ho podaří vyřešit.

V případě, že jste se domluvili s poskytovatelem slevy na prodloužení platnosti voucheru, informujte nás o této skutečnosti na e-mailové adrese podpora@pepa.cz.

Lhůta 30 dní

Pokud se z jakýchkoliv důvodů rozhodnete vrátit zboží nebo odstoupit od nákupu služeb či poukazu na cestování, běžně tak ze zákona můžete učinit do 14 dnů od obdržení voucheru.

Kontaktujte nás prosím na e-mailu podpora@pepa.cz, kde uveďte celé jméno, kód voucheru a popis problému. Peníze Vám budou vráceny zpět do 30 dnů.

Při nákupu voucheru na zájezd, pobyt a službu se podmínky odstoupení od smlouvy po rezervaci termínu řídí dle podmínek ubytovacího zařízení, CK či provozovatele.

V případě storna objednávky, která byla uhrazená kredity se na zákaznický účet vrací zpět kredity s původní platností.

Reklamace zboží

Zboží, které se rozhodnete vrátit, vracejte vždy dodavateli do 14 dnů od jeho obdržení. Nám prosím zašlete doklad o převzetí zboží a doklad o jeho odeslání zpět dodavateli. Konkrétně se jedná o dodací list, číslo balíku nebo podací lístek. Tyto doklady nám můžete zaslat poštou nebo elektronicky na e-mail podpora@pepa.cz .

Reklamace služeb nebo pobytu

Nastane-li jakýkoliv problém při uplatnění voucheru, doporučujeme jej řešit přímo na místě pobytu, zájezdu či služby. Tímto krokem je možné předejít dalším nedorozuměním.

Pokud se problém nepodaří vyřešit na místě nebo bude Vaše nespokojenost trvat i nadále, obraťte se s důvěrou na nás. O problému nás informujte písemnou formou na e-mailu podpora@pepa.cz , která musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno zákazníka
  • kód voucheru
  • popis problému a vyjádření ze strany poskytovatele služby

Pokud vyjádření nezískáte, je nutné nám zaslat fotodokumentaci s popisem problému. Bez příslušných podkladů nelze reklamaci uznat jako plnohodnotnou.

Pokud by došlo k úpadku či k insolvenci na straně dodavatele služeb, budeme tento stav řešit individuálně. Před zakoupením voucheru doporučujeme ověření volných kapacit přímo u poskytovatele slevy. Bohužel Vám nemůžeme garantovat volné termíny dle Vašich požadavků. Po rezervaci termínu u ubytovacího zařízení se již podmínky reklamací řídí podmínkami daného podniku.

V případě žádosti o storno objednávky, která byla uhrazená kredity není možné vrátit finanční hotovost.



Tým zákaznické podpory je vám k dispozici V pondělí, úterý a čtvrtek 8:00-16:00 na čísle +420 220 555 150 a na e-mailové adrese podpora@pepa.cz.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb soubory cookie. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Souhlasím
zavřít

Mějte vždy přehled o aktuálních slevách a nenechte si žádnou uniknout! Díky registraci do newsletteru vás budeme pravidelně informovat o nových nabídkách,
z kterých si určitě vyberete to, co vás zajímá.

zavřít