Kontakty

Zákaznická podpora

pro podrobnosti o nabídkách, objednávky, stížnosti, reklamace a další dotazy
220 555 150
každý všední den od 8:00 do 20:00
podpora@pepa.cz
na e-maily odpovídáme do 24 hodin (v pracovní dny)
podpora_klido

Dne 15.12.2017 bude k dispozici zákaznická linka pouze do 16:45 hodin. Na Vaše dotazy odpovíme následující pracovní den. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný víkend. Zákaznická podpora Pepa.cz

Nejčastější dotazy

  • Nemůžu v e-mailu najít nabídky od pepa.cz


    Nejspíše využíváte službu e-mail od Seznam.cz, který nedávno změnil umístění reklamních sdělení a nyní je ukrývá ve složce “Hromadné”.

    Aby vám naše nové nabídky chodily opět do složky “Doručené”, postupujte podle návodu vpravo.

    Změna se týká e-mailových adres končících: seznam.cz, email.cz, post.cz, spoluzaci.cz, stream.cz, firmy.cz

    Používáte jiný e-mail a nemůžete najít nabídky od nás?
    Kontaktujte nás prosím na
    podpora@pepa.cz.
    Seznam e-mail


  • Zapomněl jsem heslo? Co s tím?

    Nové heslo si můžete vygenerovat zde /zakaznik/forgot

  • Zaplatil jsem, ale nemám zboží

    Voucher je potřeba vždy uplatnit u dodavatele. Postup máte uvedený v naší nabídce a ve svém voucheru

  • Byl zadán chybný variabilní symbol

    Kontaktujte nás na emailu podpora@pepa.cz. Vaší platbu dohledáme.

  • Potřebuji vystavit fakturu nebo daňový doklad

    V záložce "Cestování" si zvolte ve filtru "Vystavení faktury". Zobrazí se Vám seznam všech nabídek, u kterých je možné vystavit požadovanou fakturu. Po zvolení ubytovacího zařízení přejděte do objednávky, ve způsobu platby si zvolte "FKSP (Fond kulturních a sociálních potřeb)" a vyplňte požadované údaje. Po dokončení objednávky Vám bude faktura zaslána do e-mailu.

  • Kde zjistím volné termíny hotelů a penzionů?

    Bohužel nemáme k dispozici volné termíny. Kontakty na hotely či penziony naleznete vždy na konci naší nabídky.

  • Mám děti, jak zjistím výši doplatku za ně?

    Doručujeme se obrátit přímo na příslušný hotel či penzion.

  • Máme domácího mazlíčka, je možné se s ním ubytovat?

    Ubytování s domácími mazlíčky je velmi individuální. Doporučujeme Vám obrátit se přímo na hotel či penzion a informovat se na výši poplatku.

  • Koupil(a) jsem si poukaz, kdy ho dostanu?

    Pokud jste platili kartou, poukaz dostanete do dvou hodin od provedení transakce, při platbě převodem dorazí poukaz maximálně do 3 dnů. Pokud jste použili expresní tlačítka (tlačítka s logy bank) poukaz dorazí nejpozději do 24 hodin.

  • Co je 25% sleva na další návštěvu?

    Abychom vám nakupování co nejvíce zpříjemnili, dostanete od nás 2 poukazy za cenu jednoho. První poukaz standardně uplatníte při vaší první návštěvě, ten druhý potom při další návštěvě podniku, tedy při druhé. S tímto druhým poukazem dostanete slevu při příští návštěvě ve výši 25 % na vaši útratu.

  • Nepřišel vám poukaz?

    Doporučujeme zkontrolovat složku SPAM, občas se stane, že zde poukaz uvízne. V případě dalších komplikací nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese podpora@pepa.cz.

  • Co to jsou kredity a bonusový program?

    Ke každému nákupu získáte navíc také kreditové body, které odpovídají v poměru 1:1 českým korunám. Těmi pak můžete platit při vaši příští objednávce. Pro využívání kreditů je potřeba si jen založit zákaznický účet. Po zaplacení objednávky vám kredity budou připsány na účet.

  • Co se stane, když provozoval slevy zkrachuje nebo nebudete spokojeni se svým voucherem?

    Nemějte strach, všechny vaše stížnosti budeme řešit a nabídneme Vám řešení, se kterým budete spokojeni. Pokud se inzerovaná kvalita bude odlišovat od té skutečné, nebojte se říct si o kredity.

  • Jak zjistím, že je v hotelu volno?

    Vždy je třeba obrátit se na konkrétní hotel. Nejlépe znají své volné kapacity a rovnou můžete termín rezervovat.

  • Mohu poukaz nějakým způsobem stornovat?

    Ve 14denní zákonem stanovené lhůtě je možné poukaz stornovat s nárokem na vrácení plné částky. Peníze Vám budou vráceny zpět do 24 hodin. Pokud chcete stornovat po 14denní lhůtě, je třeba postupovat podle reklamačních podmínek portálu.

  • Pokud má hotel obsazeno, lze kupón vrátit?

    Ve 14denní zákonem stanovené lhůtě je možné poukaz stornovat s nárokem na vrácení plné částky. Peníze Vám budou vráceny zpět do 24 hodin. Pokud chcete stornovat po 14denní lhůtě, je třeba postupovat podle reklamačních podmínek portálu. Vždy doporučujeme konzultovat situaci s hotelem a rádi pomůžeme s případným prodloužením platnosti poukazu.

  • Jak uplatním poukaz?

    Po obdržení poukazu je třeba se obrátit přímo na poskytovatele či dodavatele. Kontakt je vždy uveden na poukazu, či na webových stránkách portálu u konkrétní nabídky.

  • Do jaké doby mám uhradit platbu bankovním převodem?

    Do 3 pracovních dnů.

  • Jak zjistím Vaše číslo účtu při platbě převodem na účet?

    Informace o objednávce a platbě Vám přijdou na e-mail po dokončení objednávky.

  • Jak mám k pobytu zajistit ubytování také pro děti?

    Doporučujeme se obrátit přímo na poskytovatele a domluvit se přímo s ním.

  • Do jaké doby mohu poukaz využít?

    Platnost poukazu je individuální u každé jedné nabídky. Platnost poukazu je uvedena na poukazu samotném a zároveň v nabídce na webových stránkách portálu.

  • Nepřišel mi poukaz. Co mám dělat?

    Napište nám prosím požadavek na e-mail podpora@pepa.cz s číslem objednávky a poukaz vám bude opětovně zaslán.

  • Při objednávání mi nedorazil sms kód. Co mám dělat?

    Vyčkejte půl hodiny a zkuste to znovu, pokud to znovu nepůjde, tak zadejte jiné tel. číslo a jiný e-mail.

  • Nestihnu poukaz využít v jeho platnosti. Lze jej vrátit?

    Pokud se k vrácení rozhodnete ve 14denní lhůtě od obdržení poukazu, je možné poukaz bez problémů vrátit. Doporučujeme však platnost poukazu prodloužit u poskytovatele, s čímž Vám rádi pomůžeme.

  • Kdy obdržím poukaz?

    Poukaz obdržíte ihned po přičtení platby na náš účet. Doba se liší podle zvolené platební metody.

  • Nefunguje mi platba kartou. Co s tím?

    Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku, kde Vám s platbou rádi pomůžeme.

  • Je nutné být na Vašich stránkách zaregistrovaný?

    K nákupu není registrace nutná, ale registrovaný zákazník získává mnoho výhod již k prvnímu nákupu, proto registraci doporučujeme. Registrovat se můžete ihned.

  • Potřebuji poukaz ještě dnes. Jaké mám možnosti?

    Můžete zvolit platební metody, které zajistí co nejrychlejší odeslání platby. Jsou to: platba platební kartou, nebo expresním převodem.

  • V objednávce byla zadána chybně e-mailová adresa. Lze to opravit?

    Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku, kde Vám s opravou e-mailu rádi pomůžeme.

Fakturační informace

Adresa:

Propertio s.r.o.

Soukenická 2082/7, 110 00 Praha 1


Bankovní spojení:

280604609/0300

IBAN: CZ9103000000000280604609

SWIFT: CEKOCZPP


IČ: 05646065

DIČ: CZ05646065

Kontaktní formulář


Opište kód z obrázku: Captcha
 
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb soubory cookie. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Souhlasím
zavřít

Mějte vždy přehled o aktuálních slevách a nenechte si žádnou uniknout! Díky registraci do newsletteru vás budeme pravidelně informovat o nových nabídkách,
z kterých si určitě vyberete to, co vás zajímá.

zavřít